Διαχείριση Παραπόνων – Ενστάσεων
Η Q&S Ltd,εταιρεία οδικής ασφάλειας, έχει καθιερώσει και εφαρμόζει τεκμηριωμένη διαδικασία για τη διαχείριση παραπόνων και ενστάσεων από όπου και αν αυτά προέρχονται.
Με υψηλό το αίσθημα ευθύνης και γνώμονα την ικανοποίηση των προσδοκιών του πελάτη, δίνεται η δυνατότητα στον οποιοδήποτε θέλει να υποβάλλει επωνύμως παράπονο να το κάνει, κατά προτίμηση εγγράφως.
Η υποβολή ενστάσεων/ παραπόνων πρέπει να γίνεται με την επισυναπτόμενη φόρμα επικοινωνίας.
Οι βασικοί κανόνες που ακολουθούνται για τη διαχείριση των παραπόνων και ενστάσεων είναι :